Reklamační řád

V případě poruchy služby či nefunkčnosti některé její součásti je objednatel povinen závadu reklamovat nejpozději do 24 hodin od počátku této závady. Reklamace je vyřizována pouze na základě písemného oznámení zaslaného na e-mail info@profitux.cz. Oznámení musí obsahovat detailní popis reklamované závady.

Reklamaci není možné uplatnit v případě, že nebyla zaslána požadovanou formou do 24 hodin od počátku závady. Zákazník bude o vyřízení reklamace informován do 30 dnů od přijetí oznámení, a to písemně na stejnou e-mailovou adresu, ze které bylo oznámení o reklamaci doručeno.

Kontakt Kontakt


Informace: info@profitux.cz
Pro zákazníky: podpora@profitux.cz

Poslední novinka Poslední novinka

18.5.2018

Profitux.cz je na GDPR připraven

V souvislosti s nařízením Evropské unie 2016/679/EU (GDPR) jsme pro vás připravili úpravu dokumentů tak, aby naše služby vyhověly tomuto nařízení. Všechny změny jsou již popsané na našich stránkách www.profitux.cz a platné od 25.5. 2018

  1. Upravili jsme dokument Smlouva o poskytování webhostingových služeb a registraci doménových jmen - Všeobecné smluvní podmínky.
  2. Připravili jsme vzor Smlouvy o zpracování osobních údajů.
  3. Vytvořili jsme dokument Zásady ochrany osobních údajů, ve kterém je jasně uveden důvod a způsob nakládání s vašimi osobními údaji.

Administrace Administrace

      Nevím heslo